woensdag 11 november 2009

Kaal is weer helemaal in!


Alle mannen met de millimeter haartrend zijn nog steeds helemaal hot! Dit melde ik in mijn blog van 14 juli "kale mannen" waar ik ook aangaf dat millimeter haartrend, Gerard Joling ook goed zou staan. Dit is werkelijkheid geworden. Waar Gerard Joling al vele jaren erg bang voor is, is afgelopen maandag gebeurd, Gerard is kaal! Gerard heeft zijn mooie haren afgeschoren voor zijn nieuwe haarimplantaten.

De omgeving van Gerard reageerde tot grote verbazing erg enthousiast op zijn nieuwe haartrend: "Ik hoor van alle kanten dat ik het lekker zo moet houden. Maar dat is niet de bedoeling! Het ziet er wel grappig uit en het is lekker makkelijk, maar het groeit straks gewoon weer aan," aldus Gerard.


Gerard volgt vele bekende kale mannen, zoals de knappe Vin Diesel, Humberto Tan, Gaston Starreveld en het lekkere snoepje Michael Scofield.

De echte foto van Gerard is trouwens te vinden op zijn website. Die mag ik helaas niet gebruiken... Een speculatie van de telegraaf is ook grappig.


Meer haartrends voor mannen:


Meer Haartrends >

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je reactie achter!

Bookmark and Share