woensdag 3 juni 2009

Haarmode zomer 2009

Wil je er deze zomer van 2009 hip bijlopen volgens de laatste haarmode? Doe dan nu iets aan je haar! Alleen een pony of een bobline is te weinig. Iedereen loopt namelijk al met zo'n kapsel. Wil je er uit springen en de laatste haarmode van 2009 volgen dan zul je toch iets moeten doen met: de kot, de vlecht of de kuif! Het klinkt misschien heftig maar als we kijken naar de catwalk zien we toch dat dit het wordt wat betreft haarmode voor de zomer van 2009.



De Knot:

De Vlecht:
De Kuif:

Meer Haartrends >

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De kuif ziet er stoer uit! M'n lak gaat er altijd zo snel aan op... Iemand nog tips om zo eenvoudig mogelijk een kuif te maken (zonder al te veel moeite)?

Barbera zei

Je kunt 2 soorten kuiven maken, een strakken / nette of een beetje een rommeligere (waarbij de haren van de kuif niet netjes glad naast elkaar staan zeg maar). Zelf vind ik de ietwat rommeligere kuif leuker.
Ik maak hem zo: eerst doe ik altijd wat mousse in mijn haar, voor het maken van de kuif gebruik ik een puntkam, met deze kam neem ik een dun plukje van het voorste haar aan mijn haargrens, dit plukje leg ik naar voren, het plukje daarachter pak ik ook met de puntkam en toupeer ik dan, het plukje wat daarachter ligt kan ik ook nog touperen als ik dit wil. De voorste pluk toupeer ik heel ligt. Nu spuit ik er veel haarlak in en dan leg ik alles naar achter over mijn hoofd en pak ik de kuif bij elkaar en duw ik hem net zover naar voren als ik wil. Voor extra stevigheid kun je het plukje wat je in je hand hebt een slag draaien. Dit plukje zet ik dan vast met 2 spelden of een klemmetje. Nu spuit ik er nog wat lak overheen en steek ik de rest van mijn haar op! Het li!
jkt veel werk, maar na 2 of 3 keer oefenen is het binnen 2 minuten gebeurd!! Succes ermee en het zal je leuk staan zo'n hippe kuif!!!
via trendystyle

Een reactie posten

Laat je reactie achter!

Bookmark and Share