vrijdag 13 mei 2011

Oplossing voor de zes meest voorkomende haarproblemen


Vandaag bespreken we de oplossing voor de zes meest voorkomende haarproblemen. Heb je bijvoorbeeld altijd al gedroomd van lang haar, vol haar en haar met veel volume? Maar houden je dunne haarpunten dit tegen? Dan is Hair+ van Balmain Hair wellicht de oplossing. Hair+ van Balmain Hair richt zich namelijk op de zes meest voorkomende haarproblemen en biedt zes verschillende en unieke behandelingen om deze op te lossen.

Hair+ van Balmain Hair zorgt voor een natuurlijke look en is super praktisch en nog meer vrouwelijk en sexy. Het enige wat je voor deze look nodig hebt is: lang haar. Dit lijkt makkelijk, maar voor mensen met dunne/fijne punten is dit nu de grootste uitdaging van alles.

Stel je voor, je wilt lang en sexy haar, maar iedere keer als je bij de kapper komt wordt je geadviseerd om de punten te knippen omdat ze zo dun zijn. Dus je haar wordt alleen maar korter. Veel vrouwen kampen met dit haarprobleem. Hair+ van Balmain Hair lost dit probleem voor je op.


Dani, 26
"Mijn haarpunten zijn te dun.
Elke dag is voor mij een "bad hair day". Mijn haarpunten zijn heel erg dun en fijn. Bij iedere kapsalon waar ik kwam adviseerden de kappers me om mijn punten te knippen. Natuurlijk begreep ik dit, alleen wilde ik het niet. Ik wilde niet dat mijn haar korter werd. Gelukkig wees mijn kapper me op de "Vol Haar Service". Ik ben heel blij dat ik dit geprobeerd heb, want dankzij deze behandeling heb ik nu het mooie, volle haar wat ik altijd al wilde."


De behandeling voor voller haar kan worden uitgevoerd met verschillende haarproducten en is verkrijgbaar voor een leuk prijsje (leuk voor de consument bedoel ik dan ;)). Een klein beetje extra haar kan al genoeg zijn om jouw specifieke haarprobleem op te lossen, om je een vollere bos haar te geven. Je kunt echter wat meer haar toevoegen om het warrige, nonchalante, volle kapsel te creƫren waar je altijd al van gedroomd hebt. Het hangt geheel af van jouw eigen wensen en behoeften.


Kosten Balmain Hair+
Fill-In extensions:
  • Bonding systeem
  • Blijft tot 3 maanden zitten
  • Vanaf € 39,95 (10 stuks)
  • 100% echt haar
ClipTape Extensions:
  • Tape / clip systeem
  • 2-4 Weken / dagelijks gebruik
  • 15 cm / 25 cm / 40 cm
  • Vanaf € 19,95 / € 25,95 / € 39,95


Als iemand verder ervaringen heeft met Hair + van Balmain hoor ik dat graag!

Bericht via Balmain Hair

Meer Haartrends >

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je reactie achter!

Bookmark and Share