woensdag 3 november 2010

Hair model agency haartrends

Hairstyling merk "Got2b" is op zoek naar nieuwe hairmodels! Je kunt hiermee veel geld verdienen en je komt in de spotlight te staan. Het is een website die via Facebook loopt. Aangezien ik zelf geen Facebook heb geef ik jullie de kans om €5000 te winnen.

Als een model door jouw hairmodel agency de meeste stemmen krijgt, winnen jullie allebei leuke prijzen bestaande uit €1000,- + een professionele fotoshoot voor het model en €5000,- voor jou!

Je mag zowel headhunter(facebook alert) als model(facebook alert) zijn, maar als model kun je niet geboekt worden door je eigen hairmodel agency. Dus heb je nog een headhunter nodig, kun je altijd mij inschakelen ;).

In de Hairmodel gallery kan gestemd worden op alle deelnemende modellen. Iedereen mag elke dag maximaal tien stemmen uitbrengen. Hoe je je stemmen verdeelt, bepaal je zelf. Stem bijvoorbeeld tien keer op één favoriet model of verdeel ze over verschillende modellen.

De actie loopt t/m 31 december 2010. Een vakjury zal uit de top 20 van modellen met de meeste stemmen de winnares kiezen.

Meer over de contest lees je op de got2b facebook pagina en als ik op je moet stemmen hoor ik het wel!

Meer Haartrends >

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je reactie achter!

Bookmark and Share