dinsdag 12 oktober 2010

Haarkleuring vraag

Harstikke leuk! Vandaag weer een mail met een vraag gekregen van een lezer. Hieronder de vraag en mijn antwoord er op. Misschien denken jullie er anders over. Laat maar even weten!

Vraag:
Hoi!


na een hele hoop ge'google kwam ik terecht op jouw blog :D
en ik had een vraagje over haarkleuring.. ik hoop dat je me kunt helpen..
ik heb zelf middenbruin haar.. maar er zit een rode gloed doorheen :( ik heb vanalles geprobeerd.. zelfs om er gewoon donkerbruin in te gooien in de hoop dat het dan weg zou gaan.. maar dat wilde allemaal niet lukken :S ik wil gewoon een "koele" bruine tint.. absoluut GEEN rood.. dat staat me totaal niet..
wat zou je me aanraden om te doen? een aantal mensen hebben me geadviseerd om met zilvershampoo te wassen.. maar dat is toch voor blond haar? ik ben echt radeloos :( het liefst wil ik het zelf kleuren.. maar ik weet dus niet welk nummer.. hopelijk kun jij me adviseren :D


Alvast heeeeeeeeeel erg bedankt!!!

Antwoord:
Als ik je verhaal zo lees lijkt het me het beste dat je een asbruine kleur kunt gebruiken. Bijvoorbeeld: 5SA, 6SA of 7SA. Hoe hoger het cijfer, deste lichter de tint. De 5SA is licht asbruin. De as heft het rood op en dan moet het goed komen!

Meer Haartrends >

1 opmerking:

Simone zei

Hoi Chenine,

Ik heb hetzelfde probleem maar ik begrijp niet zo heel veel van de codes. Is er een product dat je bij de drogist kunt kopen met de kleur asbruin? Of moet ik dan echt naar de kapper. Ik heb niet zo veel geld helaas.

Alvast bedankt

Een reactie posten

Laat je reactie achter!

Bookmark and Share