dinsdag 26 oktober 2010

Haarkleuring voor mannen

Wij werken bij Haarmode Bonito sinds een half jaar met de Keune color for man, ik moet zeggen uit ervaring dat het een super product is. In eerste instantie hebben we het in een actie gedaan, om de mannen toch over de streep te krijgen, aangezien het toch een beetje gevoelig ligt. Na het eenmaal (na onze overtuiging te gebruiken), is 80% wat het nu bij elke knipbeurt even laat opfrissen.

Het geeft een heel natuurlijk effect en loopt langzaam na aantal wasbeurten zonder uitgroei weer terug. Het is zo natuurlijk dat het niet zo afgedekt gekleurd is, maar beetje transparant blijft. Niet als je de volgende dag op je werk komt dat iedereen vraagt of je een kleur in je haar hebt....,want dat is zeker niet bij dit product het geval.

Het valt niet op, en toch heb je kleur in je haar, het is even 5 minuten aan de wasbak, zelfs klanten die aanwezig zijn in de salon hebben nog niet in de gaten wat er gebeurt, en denken dat men gewoon een intensieve wasbeurt krijgen.

Ik zou het zeker iedere man aanraden die zijn jeugdigheid nog niet kwijt wil, en mocht je er een keer genoeg van krijgen, dan is dat ook geen probleem, want het loopt toch weer terug, en na een knipbeurt ver verdwenen is. En het mooie is dat het in 6 gangbare kleuren is te krijgen, speciaal ontwikkeld voor de man, zonder warme "vrouwen gloedjes". Ze noemen het ook wel het George Clooney effect.

Dus mannen....DOEN!!
Het is zeker de moeite waard om te proberen.


Artikel aangeboden door:

Haarmode Bonito

Haarmode Bonito is de kapsalon in Posterholt voor iedereen, van trendy styling tot tijdloze kapsels, voor jonge en oud. Knippen, kleuren, omvorming, opsteken, styling..... etc! Bonito staat garant voor een professionele aanpak.

Kijk op www.haarmodebonito.nl

Meer Haartrends >

4 opmerkingen:

Anoniem zei

"Niet als je de volgende dag op je werk komt dat iedereen vraagt of je een kleur in je haar hebt...." klinkt goed! Dit weerhoud mij er namelijk van om mijn haar te laten verven. Ik hoor mijn collega's al roepen :)

Anoniem zei

Nou geloof me, ik gebruik het product sinds enkele maanden, en ik kan het niet meer weg denken.
Mijn vrouw is kapster, dus ik kom er al bijna niet onderuit, en zag het eerst niet zo zitten.
Maar dit product heeft me echt overtuigd!
Niemand op mijn werk heeft raar opgekeken of ernaar gevraagd.
Dus, je kunt het gerust proberen.

Anoniem zei

Ik denk dat ik mijn vriend dit ook maar eens laat lezen. De vorige keer liep het wat verkeerd toen ik een goedkoop kleurtje bij de Trekpleister vandaan had gehaald.

Anoniem zei

Lekker fistpumpen in de club enzo, maarja, die guido tanner spray maakt je haar wel wat dof, dus deed ik dit, nu ben ik weer een binkie in da club.
Groeten,
Fideli Capsiuno

Een reactie posten

Laat je reactie achter!

Bookmark and Share